[Csaladtortenet 2] Újdonságok a honlapon

Benke Zoltán benkehanich at t-online.hu
2013. Nov. 10., V, 16:41:10 CET

Kedves László!

Sajnos a listák nem teljesek. Akár 20-30 % is hiányozhat. Tapasztalataim
szerint a "sebesült" újságban csak azok szerepelnek 1917-től, akik bele is
haltak a sérülésbe például.

Legfőképp Lengyel István (1889 Nagyláng) dédapám miatt ástam bele magam az
első világháborús
történésekbe, aki viszont nincs benne ebben az újságokban....
Pedig sebesült is volt, valamint később orosz fogságba került.

De ne add fel, ez teszi széppé a kutatást, hogy semmit sem ad olyan könnyen.

Üdv
Zoli

UI:
Hihetetlen sok elírás van az újságokban, tehát próbáld meg Oros, Oroz,
névalakokat is, továbbá János helyett Johann illetve Hans neveket is.
Sőt lehet, hogy átkeresztelték Jánosról mondjuk Pálra stb.