[Csaladtortenet 2] Fw: A Pálffy család malackai ágának levéltára

Beatrix Julianna Nagy csaladfa2 at gmail.com
2013. Nov. 10., V, 19:08:35 CET

Kedves István!

Köszönöm, de nem a Pálffy-keresztszülők személyazonosságát keresem, azt én
is tudom (Lipót és Auguszta, Lipót és Ratuit Mária gyermekei). Arra lennék
kíváncsi, hogy ősapámról, Dombauer Pálról, aki a Pálffy családnál dolgozott
mint vadász, van-e bármilyen feljegyzés vagy adat a család levéltárában,
illetve, hogy mi lehet az oka annak, hogy Pál az 1700-as évek elején
elköltözött Malackáról a Pálffyaktól Pozsonyba.. Vagy bármi adatot vele
kapcsolatban.
Arra gondoltam, talán itt a listán van olyan kutató, aki komoly adatokkal
vagy levéltári iratállomány másolatával rendelkezik a Pálffy családnak
azzal ágával kapcsolatban.

Üdv,
Bea

*Nagy Beatrix Julianna*
*családkutató és XIX. századi fotográfiák gyűjtője*
e-mail: csaladfa2 at gmail.com
<http://genealogia.blog.hu/>
fényképgyűjtemény: http://www.flickr.com/photos/genealogus/

2013. november 10. 19:00 _R-Istvan-Mögling(eu) írta, <