[Csaladtortenet 2] MT

Menyhárt Miki menyhartm at invitel.hu
2013. Nov. 10., V, 19:09:05 CET

Kedves Tag- és Listatársak!

Nagyon kezdő vagyok a családfakutatásban, ezért kérem a segítségetek. Igazából talán nem is konkrét kutatási tanácsra van szükségem, hanem inkább keresek valakit, aki személyes munkájával tudna nekem segíteni. Soha nem voltam még levéltárba, talán éppen itt volna az ideje, de a munkám nem engedi meg, hogy egy-két héten belül eljussak ide. Szüleimnek lesz 50. házassági évfordulója november 24-én, amikorra szeretném meglepni őket családfájukkal. Édesanyám részéről eléggé jól ki is alakult, viszont Apám tekintetében dédnagyapámnál elakadtam. Apám nem ismerte a nagyapját, a szüleitől meg nem maradt semmi fenn róla. A helyben található régi anyakönyveket átnéztem többször is, de róla nem találok semmit, azon kívül, hogy a gyerekei születésénél apaként fel van tüntetve. A MOL adatbázisában találtam egy házassági anyakönyvet, amelyben nagy valószínűséggel megfelelő adatokra lelhetnék. Ez a házassági anyakönyv helyben nincs meg. Dobozszáma: A3017, 80/4 kötet. Esztergomi Római Katolikus Főegyházmegye vámosmikolai házassági anyakönyv 1868-1895-ig kellene nekem. Ebben kellene megtalálni a dédnagyapám adatait, neve Menyhárt Tamás. Vámosmikolán vette feleségül Sinkó Erzsébetet. Első gyermekük 1895. november 17-én született, tehát mindenképp az előző években kellene keresni. Ha valaki kutat ebben a levéltárban és szánna rám egy kis időt, azt megköszönném.

Köszönettel: Menyhárt Miklós