[Csaladtortenet 2] Fw: Segítség kérés a felvidéki elődeim kutatásában.

Joe Szota joeszota at hotkey.net.au
2013. Nov. 10., V, 23:09:38 CET

Kedves Listatagok!

Köszönöm István hogy feleltél a kérdésemre. Meg is találtam az első
szülőknek a házasságát de sajnos nem tudom rendesen kiolvasni az adatokat. A
linken, vagyis itt látható a
bejegyzés.https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1-159391-368615-98?cc=1554443&wc=M99C-J7Q:n1546551825.
A többi szülőknek még nem találtam meg a házasságát.
Ha valaki tudna a kiolvasásban segíteni, köszönöm.
Üdv.
Joe

Event Place:  Nemšová, Trenčín, Slovakia
Gender:  Male
Father's Name: Nicolau Pszota
Mother's Name: Anna
Page Number:  31
Entry Number:
GS Film number: 2409453
Digital Folder Number: 004528654
Image Number:  00246
2./

Name:  Adami Pszota
Event Type:  Baptism
Event Date:  1749
Event Place:  Nemšová, Trenčín, Slovakia
Gender:  Male
Father's Name: Steph Pszota
Mother's Name: Susanna
Page Number:  55
Entry Number:
GS Film number: 2409453
Digital Folder Number: 004528654
Image Number:  00264
3./Name:  Adami Pszota
Event Type:  Baptism
Event Date:  1749
Event Place:  Nemšová, Trenčín, Slovakia
Gender:  Male
Father's Name: Adamo Pszota
Mother's Name: Barbara
Page Number:  52