[Csaladtortenet 2] Alpár Imre

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2013. Nov. 12., K, 15:09:04 CET

Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget, voltam a Bevándorlási és
Állampolgársági Hivatalban és megint kaptam egy gyönyörű dossziét, amelyből
kiderül, hogy az 1899-ben született értékpapír-kereskedő Alpár Imre, 1939
augusztus 10-én vándorolt ki, egyedül, az asszony itthon maradt. Így most
már biztosan tudom, hogy a nemzetközi bridzsenciklopédiák rossz adatokat
adtak meg.
De ugyanígy jártam egy feladványszerző asszonnyal.
Persze nem mindig  találok ott ilyen dossziékat, de ha van... és persze nem
sok emberem van, akiről tudom, hogy kivándorolt.
Szóval nekik is jár egy szavazat az év kutatóhelyére, s elsősorban dr.
Parragi Mária osztályvezető Asszonynak
4si Gyuri