[Csaladtortenet 2] Elindítottam a „Számítógépes családkutatás - Computer-Aided Genealogy” című blogomat

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2013. Nov. 12., K, 18:27:44 CET

Kedves Listatársak,

a közelmúlt levélváltása a GEDCOM fájlról, majd az Ahnenblatt programról, azt a gondolatot ébresztette bennem, hogy jó lenne egy mindenki által elérhető hely, ahova az ilyen és hasonló témákkal foglalkozó jegyzeteimet megjeleníthetem. Így, a hónap elején, „Számítógépes családkutatás - Computer-Aided Genealogy” címmel létrehoztam egy blogot. A blogot itt lehet elérni: http://compagen.blogspot.hu/. Jelenleg öt bejegyzés van a blogon. Most, az elején többet, később havonta 3-4 bejegyzést fogok írni. Akit érdekel a blog címébe foglalt téma, az a blogon beadhatja az email címet (Követés e-mailben) és új bejegyzések megjelenésekor, a rendszer értesíteni fogja.

Üdv,

Csaba