[Csaladtortenet 2] Segítség kérés !!!

Margó Balázs balmargo48 at gmail.com
2013. Nov. 13., Sze, 07:05:14 CET

Kedves listatagok !

Megtaláltam a dédnagyapám keresztelési bejegyzését a Pozsonyi
anyakönyveben.
Szeretném ha segítenétek kiovasni a bejegyzésben szereplő írást. Azt látom,
hogy a dédnagyapám Josefus Jakobus illegitem ( tehát házasságon kívül
született : an: Tomek Carolina). A többi bejegyzést csak találgatom.

Kérdésem lenné még az, hogy dédnagyapám Tomek József Túrkevén halt meg
1921-ben, és anyja neveként Tonek Karolina, apja neveként : Tomek József
van bejegyezve. Vajon hogyan jegyezték be az apja nevét, mert házasságon
kívül született, vagy kapta a nagyapja nevét, képzelt apaként.  Tomek
Karolinának nem találtam házasságkötést.

Talán kicsit bonyolult amit írtam, de hátha aki már járatos ezekben a
dolgokban tud segíteni..

Köszönettel veszek minden segítséget.....esetleg , hogyan keressen Tomek
Carolina szüleit.

Üdv. Balázsné Margó