[Csaladtortenet 2] hozzászólás

Ferencné Szabó g.husineni at gmail.com
2013. Nov. 13., Sze, 20:02:52 CET

Kedves Béla!

Persze,hogy van,pl én is!Ez ügyekben nem is szoktam hozzászólni,másban
sem.Csak azért,
mert mindenben zöldfülű vagyok,az 59 évemhez képest!Hála a tapasztalt
kutatótársaknak,mindig
akad segítség!
 Nem is győzöm eléggé megköszönni nekik!

Azért elmondok egy örömhírt a veszprémi levéltár kiadott egy nagyon szép
kötetet.Az Eszterházy család
 cseszneki ága címmel.Források és  tanulmányok az Eszterházy család
cseszneki ágának történetéről I.
Rendkívül szép és érdekes kiadvány,bátran ajánlom annak,akiket érdekel az
Eszterházy család ezen ága.
Üdv:Husi

2013. november 13. 12:27 bussanyi bela írta, <