[Csaladtortenet 2] Borsos Berenke

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2013. Nov. 13., Sze, 22:57:30 CET

Kedves Kutatótársak!

Keresem a következő települést Borsos Berenke.
Egy házassági anyakönyvben -1833 -azt olvastam, hogy a vőlegény ott
született. 1930 tájáról való családi visszaemlékezésben az unokák szerint
Borsosberényben született a nagyapjuk. Vajon azonos lehet a két
településnév? Ha igen, akkor semmi esélyem, hogy megtaláljam a születését,
mert úgy tudom, hogy a brososberényi anyakönyvek elégtek.
Dvorzsák János 1893-as kiadású Magyarország helységnévtárában Borsos-
Berinke nevű települést találtam Nógrád megye Nógrád (Rétság)
járásában.Gondolom ez azonos lehet az általam keresettel.

Kérem, aki tud segítsen. Előre is köszönöm: Kovácsné Erzsi