[Csaladtortenet 2] Újdonságok a honlapon

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Nov. 16., Szo, 18:59:07 CET

Az excellből Ahnenblattba, ill. abból GEDCOM fájlba történő konverziót most
csináltam-csinálom, jelenleg Lerch Jánossal küldözgetjük egymásnak a
javítgatott verziókat.
Szívesen megosztom a (magánban érdeklődő) érintettekkel saját
tapasztalataimat, hogy mások kevesebb hibával (vesződséggel, mérgelődéssel)
érjenek célba.
gy.

2013. november 16. 14:43 Ildikó Sztrányai írta, <sztranyai.ildiko at gmail.com>
: