[Csaladtortenet 2] Az Év Levéltára díj 2013

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Nov. 20., Sze, 18:54:01 CET

Nincsen ezzel semmi gond, a Magyar Levéltárosok Egyesülete (MLE) is
kitalálta közben, UTÁNUNK, hogy díjat osztanak, Az év levéltára címmel, ez
azonban nem veszi el tőlünk a lehetőséget a díjazásra. Mi *AZ ÉV
KUTATÓHELYE* címen adunk díjat, ez egy sokkal szélesebb merítési kör (lásd
HIM bécsi kirendeltsége, vagy a mormonok mint díjazott), és a mi díjunk
nagy előnye, hogy nem egy szűk körű vezetőség dönt a díjról, hanem az
mintegy a családfakutatók javaslatai alapján kerül odaítélésre. Ha Kalocsát
ők még csak most fedezték fel, csak emlékezetetekbe idézném, hogy az első
(2011. évi) díjazottunk a Kalocsai Érseki Levéltár volt. Ott volt a
kalocsai érsek is a díj átadásán...
Javasoljatok, zajlik még a dolog december 1-éig, nekem küldjétek a
javaslatokat, higgyétek el, ennek sokkal nagyobb presztízs értéke van. De
nem hiszem, hogy konkurrálnunk kellene bárkivel is, ez a MI díjunk,és kész.
NJ - koordinátor