AW: [Csaladtortenet 2][MACSE-ELNÖKSÉG: 142] Az 2013 ÉV LEVÉLTÁRA

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Nov. 21., Cs, 12:15:05 CET

Kedves József!
SZeretném a Hadtörténeti intézet levéltárát ajánlani a MACSE díjára.
Nemrég kértem tolük 1944-es röpiratokat egy bizonyos témában. tegnap megküldtek 5-öt.
Ezekben SZálasiék hazuk uszításait olvashattam Szálasi a "nemzet akaratából" vette át a hatalmat. Az pedig biztos, hogy mibel a nácik ültették a kormányfoi székbe, nem a magyar, hanem legfeljebb a német nemzet akarata teljesült be.
Ez az orült még 1944 végén is mert olyanokat írni, mint " a gyozelemig vagy halálig", vagyis a magyar nemzetet halálba akarta küldeni.
Horthyt és a Lakatos-kormányt pedig bolsevik- és zsidó bérencnek titulálta.  Márpedig Iván nagybátyám, kinek a Lakatos-kormány megszervezésében oroszlán-része volt, egyik sem volt, csak éleslátású magyar hazafi, aki nem akarta nemzetét idegen érdekek miatt elveszni hagyni.
Elnézést a politikai kirohanásomért, de a röpiratok hangja nagyon feldühített.
Ha valakit érdekel, privátban meg tudom küldeni.

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -