[Csaladtortenet 2] Fw: RE: címeres nemeslevél

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2013. Nov. 22., P, 14:04:31 CET

Kedves Mariann!
 A Nyíregházi Levéltárban a  IV.A.1. Szatmár m. nemesi közgyűlés iratai jelzet alatt.A teljes iratállomány több részre bomlik. Én a családom iratait  az e./ Nemesi igazolások csomag Ny betűs részénél találtam.Az iratoknak van egyébként mutatókönyve is. (nem tudom a számát) Innen a családodra vonatkozó összes írat helyét ki lehet írni, majd ez szerint ki lehet kérni. Sok sikert a kutatáshoz! üdv.: István