[Csaladtortenet 2] off - de hasznos

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2013. Nov. 28., Cs, 08:18:27 CET

T. Kutatótársak!

Az elmúlt hetekben gyakran kerültem szembe azzal a problémával, hogy egy-egy
Excel-file kinyitásakor ezt a hibaüzenetet kaptam: 'Az Excel olvashatatlan
tartalmat talált az xxxx.xlsx munkafüzetben." A rendszer felajánlja a
javítást is, de a javított file-ból eltűnnek a formázások és a makrók.

A jelenség korábban nem mutatkozott, és most sem minden esetben, csak
olykor-olykor jelentkezett.

Bár a Microsoft szakértői az okot nem tudják, az egyik fórumon valaki
közzétette a megoldást.

Ha netán bárkinek szüksége van rá, szívesen megosztom privátban.

Üdv. Hirschler András