[Csaladtortenet 2] latin

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2013. Nov. 28., Cs, 21:22:33 CET

Kedves Kutatótársak!

Mindenkinek köszönöm a gyors segítséget, elnézést, ha nem sorolom fel a
neveket.

Érdekes, hogy az előnevet (medveczei és kisbiszterczei) és a nemességet
megtartva kitanult egy foglalkozást, amiből megélt a családjával. Felesége
Medziharadszky lány volt, szintén nemesi család sarja.
Tudom ez nem különleges, elég sok ilyennel találkoztam. Többek között az én
nagyapám is szíjgyártó mester volt. Inkább az a furcsa ebben, hogy
Medveczén egyetlen Medveczky sem használta az előnevet, Kisbisztereczen élő
 Medveczkyk pedig szinte mind.

Juditnak köszönöm, ha beteszik a MACSE latin szótárába.

Üdvözlettel: Kovácsné Erzsi