[Csaladtortenet 2] Állami anyakönyvek Szlávokiában

Fehérné Balázs Erzsébet feherne.erzso at gmail.com
2013. Okt. 1., K, 16:33:25 CEST

Kedve István!
Az alábbi linkről letöltheted, persze egyesével:

Római katolikus halotti 1879-1900
https://familysearch.org/search/image/index#uri=https%3A%2F%2Ffamilysearch.org%2Frecords%2Fwaypoint%2FM99C-HGZ%3An435651018%3Fcc%3D1554443

Még evangélikus van Rozsnyóban, de az csak 1895-ig.
Ezt találtam most így hirtelenjében.

Üdv:
Erzsó