[Csaladtortenet 2] [MACSE: 9176] honlap indulása

Csuti Elemér scsuti at vnet.hu
2013. Okt. 2., Sze, 09:37:27 CEST

Kedves Tibor,
gratulálok az oldalhoz, igazán sok munka lehet benne.
Láttam a nemesi névindexedben a bernátfalvi Bernáth cs.-ot. Van Szluháénál
bővebb/pontosabb/jobb infód róluk?
Lóg egy Bernáth lány az anyagomban, de nem tudom kötni "seháse".
Hasonlóan: Bobrovniczky, Vékey, Uray, Vásárhelyi, Almásy, Bereczky - mind
kelet Mao.
üdv, -e-