[Csaladtortenet 2] program

Babcsányi István babcsanyi.istvan at humanoperator.hu
2013. Okt. 2., Sze, 11:07:50 CEST

Igen, többen is megmondtuk előre, hogy talán nem kellene nagy dobra verni...
Bár szerintem 100%-osan legális a neten pubikált anyakönyvi oldalak magán
célú letöltése akár mechanikusan egyesével, akár segédprogrammal ezresével,
az is teljesen legális, ha az adatgazdának ez nincs ínyére és lehetetlenné
teszi a kötegelt letöltést.
Így jártunk.