[Csaladtortenet 2] Alsózsolcai levéltár

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Okt. 4., P, 09:34:16 CEST

Tudomásom szerint január 1-től már Nemzeti Levéltár alá tartozik minden
megyei levéltár is, így egységesek a kutatási szempontok. Jelenleg a
30-60-90 van még érvényben, így szerintem helyi önkényeskedésnek nincs
helye. Amennyiben elutasítást tapasztalsz, fordulj közvetlenül a
központhoz.Ugyanez a véleményem Veszprémről is.
NJ