[Csaladtortenet 2] mormon adatbázis, Fábiánháza

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2013. Okt. 8., K, 16:07:42 CEST

Kedves Jenő!

A mormon református adatbázis még mindig nem üzemel, illetve az egész
nem üzemel úgy ahogy kellene.

Kérdés, hogy Te lutheránusokat, vagy reformátusokat keresel? Nem
mindegy. Utóbbi van fent az adatbázisban.

Ha lutheránust keresel, és Nyíregyházán, abban tudok segíteni. Ez
vonatkozik a teljes listára is, tehát ha valaki keres Nyíregyházi
ágostai egyházban adatot, írjon.

Üdv,
Zsolt!