[Csaladtortenet 2] Hajdú-Bihar Megyei Levéltár online adatbázisai

Szabolcs Makra makra.szabolcs at gmail.com
2013. Okt. 8., K, 18:21:41 CEST

Kedves András és Listatársak!

Köszönöm minden kedves Listatársnak a válaszokat.

Ide tartozik még, hogy egy hírt kaptam az említett Levéltártól, érdekes
lehet:
*"A honlap Könyvismertetők rovatában Orendt Mihály két könyvéről,
Hegyközcsatár évszázadai címmel recenzió jelent meg."
*
*http://hbml.archivportal.hu/id-1468-hegykozcsatar_evszazadai.html
*

Üdv: Szabolcs

--- ---
Kedves Listatársak!

Múltkor valaki érdeklődött a MNL Hajdú-Bihar Megyei Levéltár adatbázisai
felől, illetve hogy azok miért nem elérhetőek.
Itt a hivatalos válasz, ma kaptam tőlük.

"A honlapunkon kisebb technikai átalakítás van folyamatban.Várhatóan év
végére lesz minden tartalom elérhető.
Üdvözlettel:Katona Péter,MNL Hajdú-Bihar Megyei Levéltár"

Remélem segítettem.
Üdvözlettel: D. András