[Csaladtortenet 2] mormon adatbázis, Fábiánháza

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2013. Okt. 9., Sze, 10:40:47 CEST

Kedves Jóska és Zsolt! Köszönöm a segítséget. Családom apai férfi (Tringer)
felmenői kivétel nélkül ágostai hitvallású evangélikusok az 1800-as évekig
visszakereshetően. Gondolom előtte is azok voltak... A feleségeik között
viszont gyakran előfordul r. kath. felekezetű, akiknél a szülők is általában
ilyen vallást követnek.
A mormon adatbázisban a nagyszámú Tringerek 99 %-a r. kath. vallású.
Az anyai ágról szót sem ejtek, mivel azok mindkét ágon r. kath.-ok, ami nem
lenne baj, ha nem lenne közülük majdnem mindegyik Horvát(h) nevű, ami ugye
elég ritka név...
Hát, ezért vagyok nehéz helyzetben a keresésükben.
Ismételten köszönöm a segítséget!
Üdvözlettel: Jenő