[Csaladtortenet 2] eleveltar

Páli István oregpali at t-online.hu
2013. Okt. 13., V, 17:29:58 CEST

Tisztelt Kollégák!
Azokhoz fordulok, akik gyakorlati jártasságban szereztek tudást a Nemzeti Levéltár alias  Magyar Országos Levéltár Elevéltárának kezelésében.
Egy idős ismerősöm azzal keresett meg, hogy segítsek neki a Királyok Könyvében szereplő nemesi adománylevél másolatához. Bejelentkeztem az e levéltárba, látogató jeggyel rendelkezem a MOL-hoz. Megtaláltam(?) a keresett dokumentum számát. Hogyan tudnám elektronikusan megrendelni a kívánt aktát?

Ha nem fogalmaztam túl "nyeketekerten" akkor talán érthető, ha nem, szívesen kitárom lelkemet a probléma megoldásához vezető út kijelöléséhez.

Üdvözlettel: Páli istván