[Csaladtortenet 2] Kaposvár

Gyula Hegedus gyulah at yahoo.com
2013. Okt. 15., K, 12:39:46 CEST

Kedves András!

Kaposvárt ugyan nem ismerem, de a megyei kataszteri térképek már nekem is sokat segítettek, pl. Békéscsabán megtaláltam ükszüleim házának helyét. Nagy szerencséd van Kaposvárral, ugyanis a kataszteri térképeken telekszámok, házszámok és tulajdonosok is szerepelnek. Itt kattints Somogy megyére: http://www.archivportal.arcanum.hu/kataszter/
A térképen nem könnyű megtalálni Kaposvárt (nekem legalábbis beletelt egy időbe), ezért mellékelek egy "screenshot"-ot. Valahol itt lehet a 247-es szám, bár a piros tinta sajnos nagyon el van mosódva. A mellékelt képen nem látszik, de a Fő utcza másik oldalán van a 80-as szám (346-347-348 sz.), tulajdonosa: Horváth Antal örökösei.

Üdvözlettel
Hegedüs Gyula