[Csaladtortenet 2] OFF: Anyját keresi az 56-os mártír árvája

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2013. Okt. 16., Sze, 07:59:00 CEST

Nem egy egyszerű eset, Kedves István,

mert az anyjának még a leánykori nevét sem tudjuk!

Viszont ha figyelembe vesszük, hogy a XIX. kerületbe állt be Jenő a
forradalmárokhoz, talán ott volt a lakóhelye; s életkorát is figyelembe
véve talán nem sokkal '55 előtt kellett, hogy házasodjon. Ha a
házasságot meg lehetne találni ...

Itt egy Piroskát találtam csak, de ez '32-ben született, tehát egy
kicsit öreg; de ez is '57-ben érkezett ide, ami, ha a cikk jól tudja,
talán túl korán van.

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com