[Csaladtortenet 2] Latin segítségkérés ...

Benke Zoltán benkehanich at t-online.hu
2013. Okt. 17., Cs, 08:14:25 CEST

Kedves Jóska!

Szerintem igen, nemest jelenthet. Pld a Baláthi Pál tanú miatt is mondom,
mert szerintem Gömör-Kishont megyei Balajti családot írták így (ott is és a
Jászságban is). Ők pedig nemesek voltak.
J betű mindenhol lemaradt akkoriban az anyakönyvekben...hogy miért nem
tudom...
Őseimnél aztán Kunszentmártonban lett a Bajláti névalak.

S betű szerintem a származási helység utolsó betűje??? Gömöriensis???

Édesanya: Lenko Ágnes.

Üdv
Zoli