[Csaladtortenet 2] Jövő tavaszi kirándulásunk Bosznia-Hercegovina, Szerbia /Vajdaság/

F Fné Melinda ffmelinda81 at gmail.com
2013. Okt. 19., Szo, 17:26:04 CEST

Kedves Listatársak!

Az eddigi jelentkezők  megszavazták Dubrovnikot is, ezzel együtt a
kirándulás paraméterei így alakulnak*: Bosznia-Hercegovina - Szerbia -
Horvátország.*
*2014. május 24-29-ig, 6 napig* tart majd,  előzetes egyeztetések alapján
lehet kérni 1 ágyas szobákat is ugyanabban a szállodában, nyilván nem
pénztárcakímélő "koncepcióval":)) . Illetve, ehhez is lehet közelíteni, ha
időben történik a foglalás. Szerintem ezzel mindenki tisztában van, aki még
szeretne jönni, és a tényleg csak jelképes előleggel a szándékát meg is
erősítí,   a még  ilyenkor  kézenfekvő   kedvezményes lehetőségektől nem
fosztja meg az eddigi jelentkezőket sem.

*Négy levéltárat  *látogatunk meg csak rövid időre, és tőlünk telhetően az
összesben népszerúsítjük  a* MACSE*-t:)), ezek:* újvidéki, zombori, zentai,
szabadkai.*
*Jelentkezéseiteket várjuk 2013.10.25-ig!:) a saját  e-mail címemen.*
*
*
Idegenvezetést eddig Papcsik Béla vállalt Mosztárban és Dubrivnikban, a
többi város kiadó!:))  Zenta és Újvidék kivételével, ahol profi
idegenvezetést kapunk majd. Részletes programmal és végleges részvételi
díjjal okt. 25 után jelentkezem!

Üdv:
Melinda

*Üdvözlettel:**