[Csaladtortenet 2] Kérés két sír lefényképezésére

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Okt. 19., Szo, 20:32:29 CEST

Kedves Lista és Tagtársak!
Pár napja kaptam egy emailt egy floridai hölgytol, (Silvia Millett) kinek magyar rokonsága is van, de magyarul nem tud, csak németül és angolul, de ennek ellenére szándékozik belépni a MACSE-be amint ezt megteheti on-lin angolul/németül.
Azt kérdezte, hogy mi a helyzet, ha angolul vagy németül írna.
Mondtam, hogy nem probléma, majd valamelyikünk lefordítja és a válaszokat is.
Megtalálta a rokonok gyászjeletését a mormonoknál.
http://www.rakovszky.net/D1_DisplRemImg/Rako_DRI_ShowARemoteImage.shtml?LSG_P04@462 Palla János 1971
http://www.rakovszky.net/D1_DisplRemImg/Rako_DRI_ShowARemoteImage.shtml?LSG_P04@465 Palla Jánosné 1969
Sajnos amikor MO-on volt a féltestvérével (Ilonka Raasch) elfelejtette lefényképezni a sírokat.
Ha valaki jár a kispesti új temetoben (ami a gyászjelentésben szerepel) és le tudná fényképezni a sír(oka)t, nagyon örülne neki.
Email címe: silvia-anna820 at live.com

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -