[Csaladtortenet 2] Újdonságok a honlapon

Lévai Zoltánné Éva levai44 at freemail.hu
2013. Okt. 20., V, 11:56:14 CEST

 Kedves Wéber György!  Én is hasonló válaszban gondolkodtam.Nem mindenki informatikus !.Annak idején ,mint már írtam- segítséggel áttettük úgynevezett GEDCOM fájlba a családfámat,ezután elküldtük.Ekkor jött ez a válasz,hogy nincs GEDCOM fajlban az anyagom.Azt sem tudom mi az,így aztán hagytam az egészet.Most az Ildikó ismételt kérdésére reagáltam,amint látom nem vagyok egyedül. Üdvözlettel:L.Éva

Kutatott helyek:Villány,Ráczpetre,Szajk,Szepetnek,Szederkény, továbbá Tiszaörs és környéke.
Nevek:Teppert,Lieber,Litzenburger,Hornung,Schaich(Schaig),Szampl,Tamedler,
Tiszaörsön:,Gólya,Czirbik,Sághy,(Sági)Szakács,Macskás,Fekete.