[Csaladtortenet 2] Szülőkeresés!

György Szamák szamak.gy at gmail.com
2013. Okt. 21., H, 12:51:31 CEST

Kedves Lista!

Talán valaki(k) tudnak segíteni az ifjú hölgynek!

-- KERESEM A BIOLÓGIAI SZÜLEIMET.
 Felhívás kelte: 2013. október 20. A nevem Rozman Valentina, 1993. április
8-án születtem Nagyszőlősön. Szüleim neve Rozman Sándor és Rozman
Valentina, sajnos csak ennyit tudok róluk. Nem tudtak felnevelni, ezért a
nagydobronyi Irgalmas Szamaritánus Gyermekotthonba kerültem. Most szeretnem
megtalálni őket, és az eddigi keresés Facebook-on nem járt sikerrel, de az
a terv, hogy ez a megosztás talán eljut egy ismerősükhöz. Köszönöm!

*Szamák György*