[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2013. Okt. 24., Cs, 20:41:13 CEST

 Kedves Listatársak,
Szeretnék tanácsot kérni, egy távoli rokont szeretnék megtalálni.
Az 1900-as évek elején Amerikába vándorolt ki, ott férjhez ment, és ott is halt meg.
Sajnos sem a pontos kivándorlási dátumot nem tudom, sem a férje nevét akihez hozzáment.
Ezáltal a halála idejét sem tudom megtalálni, hiszen az USA-ban a férje nevén volt a halotti bejegyzés is.
Aki jobban jártasabb az amerikai adatbázisokban, tudna nekem segíteni?
Adatai:  Schall Erzsébet, született Csatkán, 1886.05.08-án, szülei Schall István és Fischer Katalin
A leszármazottak sem tudtak segíteni, de az anyja sírkövét ő állíttatta, rajta van a neve (leánykori)
Köszönettel,
Imi