[Csaladtortenet 2] orvosi életrajzok

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Okt. 26., Szo, 20:04:28 CEST

Kedves Kutatótársak!
Pénteken szakmai országos ápolóversenyt rendeztek Bp.-en (a baranyai csapat
4. lett!!!), ahol az egyik villámkérdés Weszprémi István munkásságára
vonatkozott.

Nevezett orvosdoktor egyéb jelességek mellett elkészítette és 1795-ben
latin nyelven Pozsonyban kiadta a "*Succincta medicorum Hungariae et
Transilvaniae biographie" c. *művét, mely az 1960-70-es évek között a
Medicina kiadónál négy kötetben magyarul is megjelent *"**Magyarország és
Erdély orvosainak rövid életrajza"* címmel.

Hátha másoknak is hírértékű. (Szégyen, nem szégyen, .én bizony nem tudtam.)
üdv:
gy.