AW: [Csaladtortenet 2] Borostyánkő Almásy

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Okt. 26., Szo, 21:23:22 CEST

Kedves Péter!
Én is gondolkoztam, hogy kijavítom a "hírt", de lobb meg akartam nézni az alábbi családfán, hogy nem tévesztetté össze egy valódi Gr. Almásy Lászlóval aki ott született. Persze "Borostyánko"  nem fordul elo az oldalon sehol.
http://genealogy.euweb.cz/hung/almasy1.html
Egyébbként a Hunyady Lacinak Kéthelyrol hozott bor "gazdaasszonya" gr. Hunyadi Józsefné, gr. Almásy Katalin ki a 2. Almásy oldalon (almasi2) szerepel. Unokahugom Szentkereszty Maritta lánya.

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -