AW: [Csaladtortenet 2] Borostyánkő Almásy

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Okt. 26., Szo, 22:16:56 CEST

Kedves Jeno: az almásyak nagyon jól tudják, hogy nem rokon, legalább nem közeli.
Többször is kérdeztem unokahugomat, mindig azt a feleletett kaptam, hogy nem rokon!
De e is megnézheted az interneten elérheto Almásy családfát, vagy a MACSE oldalán a Gudenusi Fonemesi adatbázist.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -