[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 28 kötet, 56 szám

Judit Horváth juditaprilis at gmail.com
2013. Okt. 27., V, 13:15:32 CET

Temesvári Jenő írásához: Kedves Jenő! A szívemből szólt. Én is úgy tartom,
hogy ez az igazi nemesség. Nagyon boldog vagyok, ha azt hallom, hogy
hazánkból elszakadt, vagy éppen más országban született emberek fontosnak
tartják, hogy a magyar nyelvet ápolják. Köszönöm ezt a levelet, örömet
okozott. Üdvözlettel: Judit