[Csaladtortenet 2] Széchenyi István halotti bejegyzése

Gyula Hegedus gyulah at yahoo.com
2013. Okt. 29., K, 16:49:00 CET

Kedves Lista!

Bécsi anyakönyveket lapozgatva, megtaláltam Széchenyi István halotti bejegyzését. Ki tudja valaki silabizálni, mit írtak róla, különösen a halál okáról? A nevén kívül nem sokat tudok kiolvasni:

http://www.matricula.findbuch.net/php/view2.php?ar_id=3670&be_id=1884&ve_id=208210&count=  29. oldal 2. bejegyzés.

Üdvözlettel
Hegedüs Gyula