[Csaladtortenet 2] Széchenyi István halotti bejegyzése

Gyula Hegedus gyulah at yahoo.com
2013. Okt. 29., K, 20:51:09 CET

Kedves Krisztián,

Köszönöm a gyors választ!
És bocs a hosszú sallang miatt, én sem szeretem, ha valaki az egész digestet elküldi újra. Mentségemre szóljon, hogy néhány hete teljesen megváltozott a yahoo felülete, és még nem szoktam meg egy-két dolgot. Például azt, hogy a válaszlevél alján nem látom az előzményeket, mégis elküldi az egészet. De ezentúl figyelek erre is.

Üdv
Gyula