[Csaladtortenet 2] Alsóörs

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Sze. 4., Sze, 10:53:51 CEST

AlsóŐR helyesen, bocsánat. Tudatalatt írtam örsöt, mert a Balaton mellékén
élek, és itt tele van Örs nevű településekkel a környék, de ez az Őrvidék,
vagyis Burgenland amiről szó van, Felsőőr, Alsóőr, Gyepüfüzes és az Őrség
ugye ami egykor Magyarország nyugati gyepüvidéke volt. Dédmamám született
amúgy az említett Alsóőrön, Horváth Mária, a házasságkötését keresném, mert
a házasságokat a menyasszony születési helyén szokás köttetni, így tudnék
tovább lépni az ő vonalán.
NJ