[Csaladtortenet 2] Alsóörs

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Sze. 4., Sze, 17:29:55 CEST

OK. köszönöm, az infók birtokában most már el fogok boldogulni, ezek
szerint vagy Vörösvár, vagy Felsőőr az anyakönyvezés helye, de ez csak
akkor derül ki, ha betekintek beléjük. 1828-1895-ös rk. másodpéldány
anyagot nézem meg először Szombathelyen, aztán jöhet a katolikus 1895
előtti, az két levéltárban is megvan, igaz mikrofilmen, de rendesek mindkét
helyen. (Püspöki és megyei.)
Csak abból indultam ki, hogy amikor pl. egy település megyeváltáson esik
át, akkor az összes levéltári anyaga átkerül a másik megyébe, és azt
hittem, országok között is ez van, de örülök, hogy a Burgenlandi anyagok
hozzáférhetőek nálunk is ezek szerint.
NJ