[Csaladtortenet 2] Szabadkai cs. kir. 86. gyalogezred tört.

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2013. Sze. 6., P, 09:13:41 CEST

Kedves listatársak!
A Facebook-on találtam, Szilágyi István osztotta meg nyílvánosan. Hátha valakit érdekel, és talál adatot az ezernyi név között.

A könyv kapcsán megjegyzem, hogy nekem ebből  sorozatból a M. kir. Veszprémi 31. Gyalogezred története van meg, amely ugyanolyan szerkesztésű és hasonóan gazdag kép-és névadatot tartalmaz, mint a szabadkai.
Sajnos a könyv mérete 22x30 cm, így nem fér be a scannerembe, de a 448 oldal letöltésére nem is tudnék vállalkozni.

Üdvözlettel: Jenő

https://plus.google.com/photos/117031238649816437234/albums/5919667793806162369?sort=1

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 8768 (20130905) __________

http://www.eset.hu