[Csaladtortenet 2] Csanád

Fehérné Balázs Erzsébet feherne.erzso at gmail.com
2013. Sze. 9., H, 14:22:00 CEST

Kedves Erzsi!

Érsekcsanád lesz. Az alábbi linken olvasható, hogy Pest-Pilis-Solt-Kiskun
vármegye Kiskőrösi járásához tartozott, ma Bács-Kiskun megye Bajai
járásához.

http://hu.wikipedia.org/wiki/%C3%89rsekcsan%C3%A1d
Üdv: Erzsó

Message: 1
Date: Sun, 8 Sep 2013 23:08:53 +0200
From: Erzsi Kovácsné <keresone at gmail.com>
To: Családtörténeti levlista  <csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Subject: [Csaladtortenet 2] Csanád

Kedves Kutatótársak!

A mormonok református anyakönyvei között találtam egy keresztelést:
Samu Andrának és Medveczki Gertrudnak született Lajos nevű fia Csanádon,
Pest-Pilis-Solt-Kiskun vármegyében 1893-ban.

Azt sikerült kiderítenem, hogy a solti alsó járásban volt ez a település.
Ma mi lehet a neve?Sehol nem találom. Lehet, hogy megszünt ez a település,
beolvadt valamilyen másikba?

Kérem szépen, ha tudtok segítsetek, amit előre is köszönök: Kovácsné Erzsi

------------------------------

Message: 2
Gondolom Érsekcsanád, s mint ilyen a KFL jóvoltából on-line is kutatható!
üdv:
gy.

2013. szeptember 8. 23:08 Erzsi Kovácsné írta, <keresone at gmail.com>:

> [...]
> beolvadt valamilyen másikba?
>
> Kérem szépen, ha tudtok segítsetek, amit előre is köszönök: Kovácsné Erzsi

Message: 3
Wéber György üzenetéhez hozzátenném, hogy ha református, akkor sajnos nincs
a Kalocsai Főegyházmegyei Levéltárban :(((
Üdv: Kati

Message: 4