[Csaladtortenet 2] :születési hely megfejtése

Christina G c.f.geller at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 17:02:00 CEST

Kedves mindenki, nagyon köszönok minden segitséget
.
Sikerült megtalálnom a Feketevizi tavakat és a Feketeviz Puszta elnevezésü
utat, tehát ez volt az a bizonyos "FeketeViz"
Régi térképen is megnéztem de bizony még akkor sem volt ott sok minden más,
mint a bakonyi erdők. Ma pedig egy pár ház.
Mivel az ükapánk erdő-őr, erdőkerülő vagy főerdész volt, lehet hogy itt
volt valami erdészház szerüség, ugyanis pontosan Súr és Bakonyszonbathely
között van. Vagypedig váratlanul érkezett a baba. :)

Üdv. Christina