[Csaladtortenet 2] bemutatkozás (Machon, Bader, Lebwohl, Vitális nevek)

József Benjamin Nagy nagy.j.benjamin at gmail.com
2013. Sze. 12., Cs, 16:20:15 CEST

Tisztelt Listatagok!

Mint újdonsült MACSE tag, pár szóban magamról, mert láttam, hogy így
szoktátok.
Nagy Józsefnek hívnak, katasztrófavédelmi szervező diplomámmal Budapesten
tengetem életemet. A családtörténet kutatásba egy jóbarátom avatott be
mintegy fél évvel ezelőtt. Láttam rajta a megszálottságot, így nem sokkal
ezután előkerestem néhány ágat amit a rokonságban már felkutattak, innen
aztán nem volt visszaút....gondolom ezt a jelenséget itt sokan ismerik.

Amatőrként jelenleg menyasszonyom ágát kutatom, úgymint:

Machon-ok (Sopron-Szentmargit, Széleskút)
Bader-ek (Sopron, Poprád)
Bergmann-ok (Bécs-Pozsony-Sopron háromszögből)
Lebwohl-ok
Vitális-ok (Szászrégen)

Ha valakinek ismerős bármelyik fenti név, nyugodtan vegye fel velem a
kapcsolatot, hátha tudunk egymásnak újat mondani.

Üdvözlettel:
NJ