[Csaladtortenet 2] FW: Macse tagság

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2013. Sze. 13., P, 10:01:03 CEST

Kedves Judit!
Nagyon lenyűgöző leírást adtál a kutatásaidról. Valóban Gelei J. jól írta *itt
a helyed!*!
Lehet, hogy még nem vetted észre, de a másik adatbázisba - a Családfa
adatbázisba -  is bebocsátást nyerhetsz a családfád beküldésével.
Kérlek olvasd el a tudnivalókat itt:
http://www.macse.org/society/csfakbolbevezeto.php  majd a Családfa
bővítésnél leírtakat.
Arról nem írtál, hogy milyen formában dolgoztad fel az gyűjtésedet.
Remélve, hogy valamilyen programmal, akkor nem lesz nehéz a csatlakozás.
Ha nem, akkor kissé nehezebb, mert előbb be kell tenned egy programba (amit
szintén tudunk ajánlani).
Üdvözlettel és várunk
Ildi
Ezt a bemutatkozó levelet a listára is feltehetnéd (Családtörténeti lista <
csaladtortenet at levlista.theka.hu>)

2013. szeptember 11. 7:50 Karancsiné B. Judit írta, <