[Csaladtortenet 2] Mormon feldolgozással kapcsolatos kérdések

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2013. Sze. 13., P, 10:58:37 CEST

Kedves Listatársak!

Érdeklődöm, hogy a mormon indexálás kiterjed-e a házasságkötésekre? Ha
igen, szeretném megkérdezni mely adatok kerülnek az adatbázisba? A
házasulók neve, kora, szülők neve, származási helye ?

Arra is találtam már utalást, hogy a halálozások feldolgozása is folyik.
Itt milyen adatok kerülnek az adatbázisba? Bekerülnek a pár napos,
pár hónapos elhunytak is?

Vannak feldolgozásra váró halotti adataim is, feldolgozásuktól a sok
csecsemő halál tart vissza. Az anyakönyvekben a pár órát élt újszülöttek is
szerepelnek, hogy rögzítik ezt  a feldolgozók ?

( Saját családfáimon csak a felnőtt kort megért személyeket tüntettem fel,
abból kiindulva, hogy a családnevet csak ők vitték tovább.Lehet, hogy ez a
döntésem egyedi, de én praktikusnak tartom. )

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv. A Éva