[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

József Krenkó krenko.jozsef at gmail.com
2013. Sze. 14., Szo, 10:18:28 CEST

Tisztelt Listatársak!

Már több mint egy hónapja figyelem a lista levezéseit és már váltottam egy
két információt listatársakkal, de a bemutatkozásom elmaradt.

Én Kiskunlacházán élek és amatőr szinten foglalkozom a családfakutatással,
elég rendesen belemélyültem a kutatásokba mivel a felmenőimet tág
tartományokban kell keresnem.
A kutatásaim apai részről (római katolikus vallású) Pereg, Ráckeve, Bugyi,
Dabas-Sári, Örkény, Trencsén megye, Dél-Morva rész de ez még bizonytalan,
anyai részről (református) Kiskunlacháza, Áporka, Dömsöd, Tass,
Kunszentmiklós, Szalkszentmárton, Dunavecse településekre terjed ki.
Az egyenesági családfa összeállítása már elég jól sikerült kivéve az apai
ágat
mivel a dél morva részen lévő anyakönyvekbe még nem tudtam bele nézni.
A többi családnévhez tartozó családfákat már összeállítottam.
A keresett ill. kutatott családneveim - Krenkó(Kriskó), Fekete, Sógora,
Skrinarik,
Kocsis, Szekeres, Olasz, Sinkó,Kovács, Staskó, Pintér, Pesti apai részről,
Bakó, Bak, Ács, Gál, Besenei, Jaksa, Németh, Szalai, Huszár, Deák, Gábor,
Faragó, Rózsa(Ruzsa), Horváth, Halmi, Józan, Csörgő, Végh anyai részről.

Elég komoly adatbázisom van ezen családnevekből és feltudom ajánlani
listatársaknak számára ha ebből az adatokból szüksége van valamire.
Kiskunlacháza, Dunavecse, Szalkszentmárton ref. egyházi anyakönyvei meg
vannak ha valakit érdekel tudok segíteni.

Az anyakönyveken kívüli adatbázisomat excel táblázatban vezetem több ezer
adatot tartalmaz a sajátságos adatrögzítésemmel együtt.

Egyenlőre ennyit írnék rólam és az általam létrehozott adatállományról.

--
Tisztelettel: Krenkó József