[Csaladtortenet 2] EGYEDILEG GYUJTÖTT GYÁSZJELENTÉSEK

Kónya Zsuzsa zso.konya at gmail.com
2013. Sze. 14., Szo, 11:31:48 CEST

Kedves István és Listatársak!

Kértem jogászi állásfoglalást, hogy az anyakönyvekre érvényes 30 éves
korlátozás a gyászjelentésekre is vonatkozik-e.
A jogászi vélemény alapján ennél az adattárnál *nem kerül szűrésre a 30 év*es
korlát, tekintve, hogy a gyászjelentéseket az elkészíttetője eleve a
nyilvánosságnak szánta és a  nyomdai úton készült gyászjelentések
könyvtárba került köteles példányai sem titkosak.

Pontosítva megismétlem a felhívást:
*Kérünk minden kedves Listatársat, hogyha van a birtokában olyan gyászjelentés,
amely nem szerepel az Országos Széchényi Könyvtár (OSZK) Plakát- és
Kisnyomtatvány tárában található gyűjteményben, és **szívesen megosztaná a
többi kutatóval, küldje el a kitöltött gyűjtősablonnal együtt a projekt
vezetőjének, Maholányi
<maholanyi.jozsef at gmail.com>József<maholanyi.jozsef at gmail.com>
nek.*

Kellemes hétvégét, üdvözlettel
Kónya Zsuzsa

2013. szeptember 13. 16:33 _R-Istvan-Mögling(eu) írta, <