[Csaladtortenet 2] Arcképek összehasonlítása

Ábel András abelandras at gmail.com
2013. Sze. 15., V, 15:44:03 CEST

Kedves Listatagok!

Idén egyszer már kértem és kaptam is sok segítséget egy nagyon régi
fényképpel kapcsolatban. Most is egy efféle kérésem lenne Hozzátok.
A mellékelt képen látható 5 fénykép. Az első fotón látható személyről nem
tudni, hogy kicsoda. A maradék 4 fotón pedig ükapám összes eddig ismert
arcképe látható.
Kérdésem, hogy mi a véleményetek, lehetséges e, hogy ő látható az első
képen? Nagyon-nagyon fontos lenne megtudnom, mert nem csak család, de
helytörténeti vonatkozásban is döntő szerepe lehet az eredménynek.
Íme a képek: http://abelandras.hu/pinterandras.jpg

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv: András