[Csaladtortenet 2] Arcképek összehasonlítása

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2013. Sze. 15., V, 17:55:48 CEST

Én is Ili oldalára állnék, Kedves András,

még egy pár észrevétellel:

Ha az egyes felvétel ideje pontos - mondjuk megközelítőleg - akkor a 2.
és 4. kép közé tartozna, de az arc méretaránya, szemöldöktöl orr végéig
és az állkapocs aljáig, nem passzol. S az állkapocs tényleg szélesebb és
az orr végződése is más.

De engem az egyes fülei állása győz meg, hogy nem az ükapád: tisztán
látható, hogy egyes fülei felső ívesokkal közelebb áll a fejéhez, mint
ükapádé.

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com