[Csaladtortenet 2] Program

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2013. Sze. 15., V, 19:10:20 CEST

Kedves Judit!

Én a családfáimat a My Heritage Family Tree Builder program segítségével
dolgoztam fel. Ez nem fizetős. Exportálni is tudtam belőle az adatokat a
MACSE adatbázisba.

Az internetre egyenlőre nem kívánom feltenni őket. Az első 200 adat ugyan
felkerült oda, ennek látom is a nyomait, de ez a saját kezdeti
tapasztalanságom következménye volt.

István "kalandja" egy kicsit megijesztett,mert nem  szeretném ha adataim -
10 éves munkám után - elszállnának.

Biztos ami biztos a legfontosabb adataimat papír alapon is őrzöm. Bár ha
arra gondolok, hogy nyáron, a szomszéd gondatlansága miatt, csak a
tűzoltóknak köszönhetően nem égett le a hétvégi házunk, úgy gondolom rizikó
mindenhol lehet.

Üdv. A Éva